11 Eylül 2015 Cuma

DRAGONSPELL

Yaşadığım şehirdeki çöplüklerin içinde kediler yaşar.
Çöplükdeki kedi.
Nefes alamıyorsun, her yer karanlık ve sen içerideki pis şeylerle mutlu olmaya çalış.
Çöplükte bir kedi olmak ne zor.
Bir metal yığını içinde, saçma sapan şeyler. 
Çöplükten çıkmak isteyen kediye diğer kediler engel olmuşlar.
Neden kalsın ki çöplükte? 
Diğer kedilerin o çöplükten mutlu olması kedinin küçük sikinde değil.
Neyse bende büyük bir kavanozda 5 tane sülük besliyordum. 
Yapışkan pis sülükler.
4 ay falan yaşadılar o kavanozda. Koskoca 4 ay. 120 gün. 7200 dakika.
Ben sülük olsam yaşamazdım. O kavanozda 1 dakika yaşamazdım. 
Ben insanım. 
Dünya'da yaşamak istemiyorum
Nereden baksan 60 yıl. 720 ay. 216000 gün. 77760000 dakika. 
Mümkün değil yaşamak.
Sabah kendini zorlayıp kalk yataktan. Ketılına su koy, uzay mekiği süsü verilmiş paketinden 0.50 kuruşa aldığın kahveyi dök bir bardağa. Suyu koy içine karıştır tıpkı ruh halinin şeklini alsın o sıvı. Ne su olsun ne kahve. İç onu ayıl biraz. Sonra çık dışarıya sırf insanlar öyle yapıyor diye edindiğin bir arkadaşınla buluş. İnsanlar sizi görsün diye çok ışıklı bir mekana oturun. Ayrılana kadar birbirinize sevgililerinizin ne kadar hoş olduğunu, ailenizin ne kadar eğlenceli olduğunu, kendinizin ne kadar farklı bir insan olduğunu anlatın.
KANITLAYIN KENDİNİZİ.
Sonra gel eve. Ne kadar like aldığını takip et. Dizinizi izleyip heyecanlan. Sonra sikimsonik ev işleri kişisel işler falan. Gece olsun iki üç uyuyamıyorum edebiyatından sonra yarının planını yapıp yat.
Çok mutlu olabilirsin. Neyse.
AMA KEDİ O ÇÖPLÜKTE MUTSUZ.

                                                                                                  Azam Ali - O Felix





           Bu da yazının soundtracki


             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder