10 Eylül 2015 Perşembe

Acil Çıkış Kapısına Koşan Levhadaki Adam

Neden insan anlatmak ister ki?
 Kaybolmuş bir adamım belkide. Belki bunu bir yol bulmak için anlatıyorumdur ya da tek başıma kaybolmak istemiyorum.
İnsan yalnız olmayı sevmez zaten.

Ne zaman başladı bu? Ne zaman nerede hata yaptım? Bunların hiç birisine cevap veremedim ama her bulamadığım cevaba hazırladığım sorularım var. Hatayı çok başta yaptım. Her çocuk hatasızdır ama ben hiçbir zaman çocuk olamadım. 
Hepimizin ölmek için onlarca nedeni var, öldüresiye sevip nefret ediyoruz. Ölümüne yaşıyoruz. Ama ben uzun zamandır ölmeyi planlıyorum. 
Artık basitleştim, artık kendi içimde final konuşmalarımı yapıyorum "Bunun için mi ulan!" tarzında. Küçükken hayal ettiğim dünya bu değildir belkide? Belkide bir takım hayal kırıklığıdır her şey…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder